Tuesday, September 11, 2012

Imagine

                                            LOUIS 


Ś
pisz, ale twój chłopak nie. Louis chodzi w bokserkach i koszulce po domu. Przychodzi do waszej sypialni i zaczyna skakać po łóżku.
-Louis co ty robisz? Jest pierwsza w nocy.-krzyczysz. On patrzy się na ciebie i uśmiecha się zadziornie.
-Złap mnie za rękę. Chcę coś zrobić. - prosi cię. Patrzysz na niego , czując się odrobinę dziwnie. Jest pierwsza w nocy ,a on chce coś zrobić. Tylko pytanie co. Ufasz mu więc łapiesz go za rękę. Ty i Louis skradacie się  obok pokoi hotelowych chłopców i  wymykacie się. 
-Lou gdzie ty mnie zabierasz?-pytasz.
-Uh no wiesz. Ten no ... no wiesz.- patrzysz się na niego i zastanawiasz się co kombinuje. Podążasz za nim. Wychodzisz z windy i widzisz jak Louis naciska wszystkie przyciski i szybko ucieka. Louis chwyta cię za rękę i ciągnie do siłowni.
-Siłownia, Lou? Naprawdę?-pytasz. 
-Prawie.- śmieje się. Następnie ciągnie cię w stronę basenu. 
-Dlaczego jesteśmy na basenie o pierwszej w nocy?- mówisz rozkojarzona. 
-Aby pływać?- Louis patrzy się na ciebie. 
-Ale nie mamy ręczników i ...- nie dokańczasz, ponieważ zauważasz , że wskakuje nago do basenu.
-Chodź do mnie.- woła cię .Z jednej strony jesteś zniechęcona, a z drugiej bardzo tego chcesz. Rozbierasz się i skaczesz do niego. 
-Zimno . -krzyczysz. Louis podpływa i owija ręce wokół ciebie.
-Skąd ty wzięłaś ten pomysł Lou?-
-No cóż, mogę wykreślić z mojej listy marzeń skok do basenu , nago z moją dziewczyną.- zaczynasz się śmiać. Obraca cię i  owijasz nogi wokół jego ciała.  Całujecie się namiętnie. Głaszczesz rękoma jego twarz.
-Jesteś taki zwariowany Louis, ale ja cię kocham. -mówisz do niego. 
-Wiem, ja też cię kocham .- pocałowaliście się i zaczęliście chlapać wodą.

komentujemy !!! ♥

4 comments:

  1. Ten jest fajniejszy od Hazzy :O Mogłabyś dla mnie napisac coś z Niallem? <3

    ReplyDelete
  2. Suuuuper ! <3 Skok nago do basenu, fajny pomysł ! Nie to, że bym chciała tak zrobić :D
    http://forever-be-yourself.blogspot.com/

    ReplyDelete