Sunday, October 21, 2012

KRÓTKIE IMAGINY -Harry

 HARRY

Harry: Niall (T.I) jest niesamowita,ładna,zabawna,piękna,N:Tak, Harry mówiłeś mi to 5 minut temu. H:Naprawdę?

Ty :Z-z-zimno Harry:*daję ci kurtkę* Ty :Ale, to twoje. Harry ;Wszystko co moje jest twoje, kochanie

Bierzesz prysznic. Nagle Harry staje za Tobą. H: Znajdzie się miejsce na jedną osobę? Ty: Dla Ciebie? ... Zawsze <3

Gemma :Hazza, kim jest ta dziewczyna? H :Mam nadzieję że to będzie pani Styles w przyszłości. *uśmiecha się do ciebie*

Harry przyuważył Cię na widowni http://24.media.tumblr.com/tumblr_lvvszkp9FB1qd0bnmo3_500.gif
Wstajesz z łóżka, Harry łapie cię za rękę i wciąga pod kołdrę. H:Nigdzie nie pójdziesz *zaczyna cię całować* .

Harry cię łaskocze, Ty:Stooop !! H: Przepraszam skarbie, ale kocham twój śmiech.
Ty:Nie jestem idealna. H:Słucham? *dotyka dłońmi twoich policzków* H:W moich oczach, jesteś idealna.

Ktoś puka do twoich drzwi* Puk,Puk. T:To ty Harry? H:Nie, tu ja twój przyszły mąż i ojciec twoich dzieci.

***********************************************************************

Jutro albo pojutrze z Niallem ! A jutro następna część z Hazzą xD

1 comment:

  1. super blog ! polecam out-ofmy-mouth.blogspot.com !!

    ReplyDelete